2. 7. 2014

Konec Readathonu - #ctemedlouhonectene



   Ti co mě znají ví, že se na všechno dívám z té lepší stránky, takže to takhle udělám i teď, protože jinak bych se musela v porovnání s ostatními stydět...
   V readathonech jde o to číst, co nejvíce a přečíst více než normálně, což jsem splnila, protože poslední dobou jsem knížky odložila na druhou kolej a věnovala se jiným věcem, ale nebojte, bylo to jen dočasné :) .
Takže za celý týden jsem celkem přelouskala 489 stránek! Celkem tedy jednu knihu a půl.
   Bohužel byl můj minulý týden nabitý a každý den jsem se vracela kolem 6. hodiny domů a už jsem neměla moc energie ani na to čtení. K tomu ještě v pátek brácha promoval, takže přijela babička, které jsem se o víkendu musela věnovat atd.. No prostě se toho nakupilo nějak hodně. Detailnější (i když ne o moc) popis mého postupu je tady.


Mějte se krásně,
Vaše
KejBí!


2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...