7. 2. 2014

Co by kdyby... (4)

Toto meme pořádá Suši

Co bys dělala kdybys zjistila, že tvá rodina má nějaké  mystické tajemství?

    No nejprve bych byla hodně moc naštvaná, protože bych se to dozvěděla, až po 16-ti letech svého života. Takže pokud bych třeba zjistila, že jsem čarodějnice, tak bych všechny začarovala v nějaký okrasný kámen a udělala si doma malou house-party. Každopádně by se tím alespoň vysvětlila má posedlost fantasy knihami. Také bych začala hledat nějakého toho kluka, který o tom ví víc, jako ve správném nadpřirozeném příběhu, by tu přece nějaký musel být. A hned bychom si padli do náruče, zamilovali se atd. 
   Nakonec bych teda asi svou ubohou rodinu odčarovala, abych zjistila, proč mi to vlastně nikdy neřekli, protože to nějaký důvod musí mít, co když je možnost, že se stanu vlkodlakem nebo jsem unesený anděl nebo něco podobného a v tom bych sama být nechtěla (Vlastně ne úplně sama, byl by tu se mnou můj nový supr čupr kluk čaroděj).

4 komentáře:

  1. Taková klasická knížka s příměsí studentského párty života :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znáš mě, zase si vysnívám svoji dokonalou budoucnost ;) :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...