22. 6. 2014

Cestovatelská knižní výzva


  
   Všichni máme rádi výzvy, a proto jsem s jednou přišla i já! Napadlo mě spojení mých dvou vášní – čtení a cestování - a společně s knižními hrdiny se dostat na co nejvíce míst světa. Ne každý si může dovolit cestování daleko za hranice našeho státu a knížky nám tak dovolují nahlédnout a poznat nové prostředí a cizí kulturu. Nechala jsem se inspirovat knížkou Nádherné bytosti, kde si Ethan dával značky na místa, ve kterých se odehrával děj knih, které četl. Chtěla jsem si pro sebe udělat něco podobného, a proč do toho nezapojit i ostatní.


A jak se zapojíte?

   Zapíšete se dole do linkovače, ať vím, kolik se vás účastní. (Linkovač se uzavře 22.7. ti, kteří by se chtěli zapojit později, ať to napíšou do komentářů.)  28.6. napíšete úvodní článek, s počtem států, které chcete navštívit a do bočního menu dáte ikonku výzvy, která bude odkazovat na váš článek. (Můžete ho napsat i dříve, knížky se však budou počítat až od 28.6. ) Bylo by dobré, kdybyste ho postupně aktualizovali a napsali seznam míst, které jste navštívili a ke každému připsali do závorky knihu a autora. (Každý stát počítejte jen jednou)

   To je asi všechno, nakonec prozradím, že i ti, kteří blog nemají, nemusí smutnit, protože chystám doprovodný projekt, do kterého se budou moci zapojit. Kdybyste měli jakékoliv otázky a připomínky nebojte se zeptat v komentářích, budu se snažit na všechno odpovědět a případně doplnit a upřesnit.






Mějte se krásně,
Vaše
KejBí!


26 komentářů:

  1. Skromný dotaz: USA se bere jako jeden stát, nebo můžu počítat i ty vnitřní regiony...? Já jen, že jinak bych možná nedosáhla ani na tu první ikonku, což by byla škoda. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V USA můžeš počítat každý stát za 1, jen nezapomeň uvést, který to je :)

      Vymazat
    2. Tak to se pak zúčastním určitě! :)

      Vymazat
    3. To jsem ráda :) Nejprve jsem chtěla USA brát za 1 stát, ale myslím, že s takovou by se "sbíraly" státy jen těžko :)

      Vymazat
    4. To asi ano - za tento rok jsem zatím přečetla něco z Česka, Itálie, Velké Británie, Ruska a už zmíněného USA. Minulý rok by jich určitě tolik nebylo, takže to můžu považovat za úspěch. :D

      Vymazat
    5. Já, když se dívám na svůj seznam přečtených knih, tak vidím, že většina z nich se taky odehrávala v Anglii nebo Americe... Nejlepší to bude mít ten, kdo přečte Amy a Roger na cestě, tam cestují napříč Amerikou, takže se po přečtení dostane až někde k druhé ikonce :D :)

      Vymazat
  2. Skvělý nápad! Určitě se zúčastním! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý nápad. Určitě se do tvé výzvy zapojím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle, ráda se zapojím! :) Máš bezva nápady, letos se zřejmě za hranice naší krásné země vůbec nepodívám, takže aspoň takto můžu cestovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za účast! :) No u mě to také nejprve vypadalo bledě, tak jsem si vymyslela tohle, ale nakonec jedu navštívit sestřenky do Moskvy a předtím ještě na tábor to Chorvatska, tak toho nakonec budu mít víc než dost :)

      Vymazat
  5. Vypadá to vážně dobře. Originální a velice zajímavý nápad. :) Hlásim se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se ti zalíbil, snažila jsem se vymyslet něco, co jsem ještě nikde neviděla a snad se povedlo :)

      Vymazat
  6. Ráda se zapojím :) Ještě jsem se do žádné výzvy nezapojila (kromě čtecí výzvy na Goodreads :D), tak se moc těším :) Letos se taky za hranice nepodívám, tak tohle bude zajímavá forma :) Do menu si máme dát ikonku s počtem států, které chceme navštívit, nebo je to jedno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě tahle zaujalo tolik, že se i zapojíš :) Je to jedno, jen ať odkazuje na ten tvůj článek, aby ostatní věděli, o co jde, když už ji tam budeš mít :) Jinak se nezapomeň zapsat do linkovače pod článkem, stačí napsat přezdívku, adresu tvého blogu a email :)

      Vymazat
  7. Tak repete.. článek snad stihnu max do zítřka ;) Jinak pěkný nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to ako zaujímavá a originálna výzva, takže sa zapájam :D Som zvedavá, koľko miest zvládnem precestovať, pretože takto som o tom nikdy nerozmýšľala ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to napadlo už dávněji u čtení Nádherných bytostí :D :) Taky jsem zvědavá, protože v hodně knihách se i cestuje, tak je to potom jednodušší ;)

      Vymazat
  9. vážně bezva nápad :-) toto léto se "fyzicky" nikam nedostanu, takže toto je skvělá náhrada ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jse ráda, že tě výzva zaujala, já se sice za hranice Česka dostanu, ale tohle mě tak napadlo v době, kdy nic v plánu nebylo :)

      Vymazat
  10. ahoj, môžem sa zapojiť aj od teraz?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě ano, jen linkovač nefunguje, tak potom hoď kdyžtak odkaz na tvůj článek do komentářů :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...