29. 1. 2014

Zatoulané myšlenky (2) - Kdy naposledy jste něco udělali poprvé?




    Protože první zamýšlející-se-článek byl celkem úspěšný, tak jsem přemýšlela, o čem dalším bych měla psát, aby vás to zajímalo a já k tomu měla co říct. V poslední době se na blozích a webu obecně vyskytovalo mnoho inspirativních hlášek a obrázků a já uviděla právě tento, který mě zaujal, tak věřím, že se vám to bude líbit, tak jako minule a zanecháte mi komentář :) .


   Ačkoli jsem člověk, který nesnáší řád, a naopak rád zažívá nové věci a zkouší něco, co ještě nikdy nedělal, tak jsem si všimla, že v mém životě momentálně nastal takový ten nudný stereotyp - ráno vstanu, nestíhám se nasnídat, dobíhám autobus, 8 hodin čumím na ty lidi, kteří si myslí, že to o čem mluví je strašně zábavné a fascinující (ne - není, ale nechceme jim kazit iluze...), pak jdu domů a pořád dokola obnovuji youtube, facebook, blogger a instagram, jestli se nestalo něco nového, jen abych se nemusela učit, jdu spát a jde to zase celé na novo.
    Až jsem si přečetla tenhle citát, tak mi došlo, že v poslední době nemám žádné zážitky, nebyla jsem v kině už asi listopadu (to je snad v mém případě rekord), nekoupila jsem si nic nového, nečetla jsem žádnou knížku, která by mě fakt dostala, myslím tím, takovou, kterou bych přečetla a málem dostala infarkt, protože potřebuji další díl nebo protože ten hlavní hrdina je tak božský.
    To vedlo k tomu, že jsem si uvědomila, že bych se znovu chtěla zamilovat do Čtyřky nebo Dimitrije nebo Daemona Blacka. Že bych chtěla zase znovu číst poprvé 2. díl Vampýrské akademie a myslet si jen to nejhorší o Adrianovi, protože teď když to čtu, tak nevnímám ty Rosiny myšlenky a jen si říkám "Bože on je tak dokonalý, jak někdo takový může obývat tuto planetu" (-to, že vlastně neexistuje, je zase téma na jiný článek) ...No řekněte sami nechtěli byste znovu poznat svět Harryho Pottera, znova zjišťovat o čem to vlastně bude, znova si říct, že Edward prostě je neuvěřitelně hodný a sexy upír, aniž byste měli předsudky kvůli Twillight boomu, který vypukl, protože mě se ty naivní, zamilované knížky fakt líbily...
   Všechno to mi připomnělo dobu, kdy jsem byla poprvé na horské dráze a strašně se bála a křičela a myslela, že to se mnou vyletí a víte co? Ono se nic nestalo a ten pocit, byl skvělý, a pak jsem na ni chodila znovu a znovu a ono už to nikdy nebo jako napoprvé, už jste věděli co váš čeká, že vás zavřou do místnosti, zastaví a pak to šíleně sjede dolů a v ten moment, kdy myslíte jen na to, že zemřete, vás to vyfotí!!!
   Taky mi došlo, že za chvíli to bude rok, co jsem se rozhodla založit si první blog a napsat recenzi. Ta první byla na Krásné mrtvé a já jsem z ní měla obrovskou radost, ne kvůli tomu, že by byla dobrá, to vůbec ne (i teď se stydím, když ty své slátaniny nazývám recenzemi), ale bylo to poprvé kdy jsem udělala něco z čeho jsem měla takovou radost, protože jsem poznala, že čtení se mi dostalo pod kůži a já už nikdy nechci přestat.
   Nechci teď znít moc klišojidně, ale jako bych konečně našla další část sebe, protože do té doby jsem vůbec netušila, co bych jednou chtěla dělat nebo spíš, kterým směrem bych se chtěla vydat a nyní už svoji budoucnost vidím alespoň trošku jasněji, i když ze všech těch načtených stránek je mi jasné, že se může stát cokoli, takže se snažím si to moc neidealizovat, ale doufám, že nejsem sama, která doufá, že pro ni jednou přijde princ na bílém koni a ukáže mi něco kouzelného, co ještě nikdo nikdy neviděl.
Vaše KejBí
 



6 komentářů:

  1. Naprosto přesně vím, o čem píšeš. Hlavně ten pocit něco zažít znovu poprvé. Nejčastěji to mám asi u hudby, když poslouchám oblíbenou kapelu. Už to není ten super pocit když to člověk slyšel poprvé, už znám většinou nazpaměť všechny písničky a vím, kdy co přijde. Kolikrát mě to moc mrzí a říkám si, že bych znovu chtěla zažít ten úžasný pocit, kdy člověk zažívá něco poprvé a je z toho úplně vedle. Ale zase tohle je právě podle mě důvod, proč se ženeme za novými věcmi, objevujeme nové knížky, aby nás mohly očarovat jako ty předtím, nebo ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem jediná koho to tak napadlo :) Přesně, přijde mi to jako když objevíš nějakou super novou písničku, a pak ji posloucháš pořád dokola a dokola, až se ti omrzí :/ ...asi jo, jinak bychom nejspíš ztvrdli na jednom místě a neposunuli dál :)

      Vymazat
  2. Napsala jsem sem sáhodlouhý komentář.. :D ťukala jsem ho do toho mobilu bůhvíjak dlouho.. :D pak jsem klikla na Publikovat a celý se smazal :D takže ti bude muset stačit tohle: Úžasný článek! :) třeba o tom někdy pokecáme :) :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...