8. 8. 2014

Máte co číst? #3


   To bych nebyla já, abych si zase nevymyslela něco nového, snad se vám toto kraťoulinké video bude líbit a pod ním ještě najdete nějaké fotky. Napište mi prosím, co si o tom myslíte a jestli se vám tenhle nápad líbí :) .







Mějte se krásně,
Vaše,
KejBí!

19 komentářů:

  1. video je super :) tyjo anglicka knizka, vy vsichni ctete anglicky a ja se tomu porad vyhejbam :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to taky s nějakou jednoduchou četbou, romantiky bývají jednoduché a určitě to půjde taky :)

      Vymazat
  2. Neskutečně moc ti závidím tu záložku! :D Knížka vypadá krásně a mám v plánu si ji jednou přečíst, ale ta záložka! :D Ách, já chci taky! :D To je děs, že já mám na záložky takovou smůlu, že mi buď vůbec nepřijde nebo to není ta, kterou bych chtěla, pf. Tuhle záložku z těch nových totiž miluju úplně nejvíc! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti přijde ta bílá záložka se sovou z těch nových, tak klidně vyměním ;) :D

      Vymazat
  3. To video je úžasné! :) Kniha má krásnou záložku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super video! Tuhle knížku bych si taky ráda jednou přečetla a ta záložka je vážně skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ji mám rozečtenou, tak jsem zvědavá, jaká bude ;)

      Vymazat
  5. Aaa to video je skvely! :)) a knizka ma krasnou obalku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě nejprve mě na knize zaujala její obálka a až po nějaké době jsem si zjistila o čem je a objednala ;)

      Vymazat
  6. Kruci, ta záložka! To je jedna z těch, po kterejch z BD nejvíc toužím. Za poslední dobu mám čtyři, ale tahle mezi nima nebyla, ach jo... =D (Ano, těžce ti závidím.) =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřišla ti náhodou taková bílá se sovou? Za tu bych ji klidně vyměnila :D :)

      Vymazat
  7. Video je super! :) Ta záložka je nádherná a knížka má hezkou obálku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se ti všechno líbí :) ta obálka je vážně krásná i na dotek ;)

      Vymazat
  8. Super video. :)
    Ta záložka je - Áááá... :3 :)
    Kniha je též skvělá. :) Obálka je prostě boží a ten děj (jak jsem si ho tak nějak přeložila musí taky být super. :3 :) ). Doufám ,že taky budu mít příležitost si ji přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyžtak ti ji pošlu, jestli bude tak skvělá jak vypadá ;)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Doufám, že se mi podobných podaří udělat více :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...