28. 8. 2014

Vyhlášení Soutěže pro Vás!

   Po necelých dvou týdnech soutěžení přišel čas na tu hlavní věc a to je samotné vyhlášení soutěže! Předtím si ale neodpustím a trošku bych shrnula vaše odpovědi a zareagovala na ně, děkuji všem, kteří mi odpověděli, protože člověk prostě nemůže vidět všechno a názory ostatních se vždycky hodí. :)
   
   Na vzhledu bych chtěla zapracovat to určitě, jen bohužel se v tom moc neorientuju, tak mějte trpělivost, mě se aktuální vzhled mého blogu líbí, i když je trošku nevýrazný, ale já mám ráda jednoduché věci, takže mi vyhovuje, ale je pravda, že vylepšit by se určitě mohl. Potom na rozdělení článků/ rozcestník taky jednou přijde čas, ale musím si ještě upřesnit co a jak, ale to by mělo přijít v nejbližší době. To k takové té vzhledové části asi všechno myslím, kdybyste měli jakékoliv další připomínky či nápady nebojte se mi je napsat, alespoň vím, co mám vylepšovat, protože některé chyby sama nevidím :) .

    Hodně jste si psali o kouzelnou knihovničku nebo o přírůstky a s tím to je tak, že já si moc knížek nekupuju ani nedostávám, takže těch nových je jen pár do roka. Teď jich bylo více, protože jsem měla brigádu, ale přes školní rok to vidím bledě, protože přece jenom jdu do tanečních a ty šaty budou taky něco stát, takže musím šetřit, proto mi připadá bezvýznamné dělat měsiční chvástačku s jednou knížkou ,někdy ani to ne, ale mohla bych začít fotit knížky z knihovny, když si je přinesu. 
    Potom k recenzím, vím že by mohly být častěji a budu se snažit, ale bohužel v poslední době jsem nepřečtla moc knih, protože jsem pořád někde lítala, a když už jo, tak ve mě nezanechaly nic, o co bych se s vámi mohla podělit. Taky mi někdo psal, že jsou moc krátké a to je kvůli toho, že sama nerada čtu dlouhé recenze, vlastně celý blog se snažím dělat tak, aby se líbil i mi jako čtenáři ostatních, takže nečekejte, že někdy budu psát delší. Už jsem si i našla svůj styl recenzí, který nejspíš nebudu měnit a budu se snažit je takhle psát pořád a nechci je potom už zbytečně natahovat a omílat pořád dokola jak se mi ta která knížka taaaaak moooc líbila, jak byla úúžasná a podobně, raději je napíšu kratší, které vám něco dají, než dlouhé plné zbytečných informací - tím nechci říct, že když někdo píše dlouhé recenze, tak to tak má, jen to, že kdybych je já chtěla psát delší, tak se bojím, že bych se tomu nevyhnula..
    A nakonec o vykecávacích a povídacích článcích... já je mám taky ráda, ráda je čtu a ještě raději píšu, ale bohužel v poslední době, nějak nenacházím inspiraci, ale budu dělat co můžu a psát jich co nejvíce, ale já prostě na psaní takovýchto článků musím mít náladu a čas, protože když se donutím něco napsat, tak z toho mám špatný pocit a je to o ničem a skončí to v koši, takže je to vlastně zbytečné. 

   Jinak doufám, že všem, kterým nebylo zrovna nejlépe, se už nálada zpravila a ti, kteří ji měli dobrou, si ji udrželi a pro ty, kteří se ptali, jak se mám já, tak já se mám většinou skvěle, ale o prázdninách se nenudím, pořád někde lítám a už se těším, až si zase trochu odpočinu :) 

    A to kvůli čeho jsme tady je vyhlášení vítěze:
a Rafflecopter giveaway

Wayll gratuluji, už jsem ji informovala a vy ostatní nesmutněte v plánu mám další soutěže a snad se i vy dočkáte výhry.

Mějte se krásně,
Vaše
KejBí!

6 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...