15. 8. 2014

Soutěž pro vás!

Ahoj!
Vím, že o tom už mluvím asi čtvrt roku, ale konečně jste se dočkali! Soutěž za plno překročených milník, které už je zbytečné po takové době vyjmenovávat, ale abyste věděli za co vám vlastně děkuju, tak tady je taková menší rekapitulace:

  • přes 7000 neuvěřitelných zobrazení stránky
  • přes 400 krásných komentářů
  • přes 100 úžasných sledovatelů přes GFC
  • přes 100 skvělých likařů na Facebooku

A už vás nebudu moc dlouho zdržovat a můžete se pustit na dotazník :) Prosím vás, abyste mi odpovídali upřímně, protože i když poslední dobou aktivita na blogu byla menší, protože prázdniny jsem měla trošku chaotické, tak se pokusím polepšit a psát si články i dopředu... (no dobře tomu sama nevěřím, ale snažit se budu!) Už přestanu zdržovat a jen dodám, že pokud se vás zúčastní hodně věnuju i nějakou knížku ze své knihovničky a výherci tedy budou dva a ještě se omlouvám všem ze Slovenska, ale soutěž je jen pro všechny s doručovací adresou v Česku, tak doufám, že mi to odpustíte :)

Jen moc prosím pište do něj bez háčků a čárek, protože on to neumí přečíst a potom to luštit je celkem sranda, ale zabere to moc času, děkuji moc :) 

a Rafflecopter giveaway

6 komentářů:

  1. Páni, to jsou čísla! Tak to gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jujda mane... já jsme telátko... přečtu si to a dvakrát, ale jak píšu a u toho čučím na telku, tak píšu automaticky a vůůůbec mi nedojde, že tam mastím diakritiku.... Zastřel mě! Shame on me :(

    Jinak moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezastřelím, určitě nebudeš jediná a ono se to přečíst dá, jen je to obtížnější ;) Děkuji :)

      Vymazat
  3. Povedlo se a dokonce bez diakritiky! I když teda přepisovat jsem to musela asi stokrát! Prsty mi automaticky běhají po klávesnici! :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za snahu, vážně mi to ulehčí život :D :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...