12. 12. 2013

Co by kdyby (2)



Toto meme pořádá Suši.

"Co bys dělala, kdyby ti začal hořet dům a tys měla možnost odnést maximálně tři knihy?"

   Když vynechám fakt, že bych nejspíš dostala hysterický záchvat, a že dřív než bych se rozhodla, kterou si mám vzít, tak bych uhořela, vzala bych si tyhle tři knížky: 



                 1. Zahrada nesmrtelnosti 1: Past - Lauren DeStefano
    Past bych si vzala asi proto, že se mi neprosto líbí její obálka a ačkoli ji moc lidí nečte a neá zas až tak vysoké hodnocení, mě se prostě líbila :3

    2. Banka těl mladší - Lissa Price
    Kromě toho, že u Banky těl mě zaujala anotace, tak mi ji i hodně lidí doporučovalo, takže tu bych rozhodně nenechala shořet! 

    3. Pokrevní Pouta - Richelle Mead
    Jediná knížka, kterou bych si vzala a četla jsem ji, tak jsou Pokrevní pouta. Sice bych raděi Vamýrskou akademii, ale tu už mám ve špatném stavu, takže by mi nevadilo, kdybych si musela koupit nové ;)


    4 komentáře:

    1. Past miluju!! (samozřejmě i druhý díl Horečku :) )
      Neskutečně moc mě mrzí to, že Fortuna Libri nevydá třetí díl. Svým způsobem mě to i dost štve :(

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Já dvojku ještě nečetla, ale mám to v plánu po novém roce, kdy chci nejprve přečíst všechno co jsem si letos koupila a ještě nepřečetla, ale už se na ni moc těším ;) ...Taky mě to štve, ale asi si ji koupím v angličtině, jsem moc zvědavá jak to dopadne :D

        Vymazat
    2. hysák by som dostala aj ja :D a viem, že skôr než by som sa stihla rozhodnúť by som zobrala prvé tri knihy na ktoré by som narazila :D :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Taky možnost, ale jen doufám, že se to nikomu nestane, protože to je taková tak trochu Sophiina volba :D

        Vymazat

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...