22. 12. 2013

Obálka týdne (2)


   Toto je meme, které jsem vytvořila já. Vím, že podobných je tady už mnoho, ale tohle je má verze. Každou neděli budu dávat na blog článek s několika verzemi obálek jedné knížky a napíšu k nim co si o nich myslím, která je nejlepší...

Hvězdy nám nepřály - John Green


   Na rozdíl od minulého článku, dnes dávám na první místo Českou obálku, která se fakt povedla. Nejvíc se mi líbí citáty z knihy, jen celkový dojem kazí ta ošklivá nálepka "světový bestseller". Jinak teď to udělám kapičku jinak, nebudu ke každé obálce něco zvlášť říkat, jen jsem si je rozdělila na ty co se mi líbí a na ty, co už méně ;) . 



         


1, originál
2, Polsko
3, Dánsko
4, Čína
5, Holandsko
6, Německo
7, Španělsko
8, Itálie
9, Norsko
10, Portugalsko
11, Indonésie
12, Finsko

A kterou byste chtěli domů vy? 











4 komentáře:

  1. Naprosto s tebou souhlasím :) ať se na to dívam jakkoliv, ta česká je prostě nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tebou! Ta naše je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  3. naša je super, len by tam nemusela byť tá placka Bestseller :D a inak je ešte pekná tá čínska, ale vôbec sa mi nepáči tá nórska .. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...