24. 12. 2013

Vyhodnocení Vánočního Knižního hopu!


   Přijde mi to jako včera, kdy jsem pomocí této soutěže rozjela svůj blog. Po dlouhém sčítání všech soutěžících jsem se dopočítala k tomu, že se vás zúčastnilo 62 a celkem bylo 446 vstupů. Rozhodla jsem se ještě udělat takovou malou statistiku z vašich odpovědí.
   Nejoblíbenějšími filmy jsou Tři oříšky pro Popelku, Mrazík, Grinch a Vánoční Koleda, z písniček zas All i want for Christmas is you a Last Christmas.
   Největší počet přečtených knih byl 257 nejméně 3. Docela mě pobavilo, když někdo napsal "Hodně asi 60" a někdo zas "Málo asi jen něco kolem 100" . Tím samozřejmě nic nemám ani proti jednomu, jen mi to přišlo vtipné, jak to každý bere jinak ;)
   Také bych chtěla poděkovat všem, co se více rozepsali, vaše odpovědi mě vždy potěšily a vesměs i kladné ohlasy na můj blog.
   K samotnému vyhlášení, jak jsem psala v úvodním článku budou tři výherci, losovala jsem pomocí random.org

1. místo - Kniha v hodnotě 300 Kč - Jeanne (Pozor v soutěži byly dvě tato je s e-mailem : jmadlova92@gmail.com ) 
2. místo - Deklarace smrti - Charlie123
3. místo - Křídla - Fearnie
   
   Všem výhercům gratuluji a i všem ostatním přeji Krásné, radostné Vánoce, ať pod stromečkem najdete nějakou tu knížku a já jdu balit řízky, protože za chvíli to všechno začne! 

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...