15. 12. 2013

Obálka týdne (1)


Toto je meme, které jsem vytvořila já. Vím, že podobných je tady už mnoho, ale tohle je má verze. Každou neděli budu dávat na blog článek s několika verzemi obálek jedné knížky a napíšu  k nim co si o nich myslím, která je nejlepší... 


Den co den - David Levithan


Původní Americká verze obálky se mi líbí asi nejvíce, díkybohu ji naše kůbíčko vydalo ve stejném kabátku, takže ji mám i ve své poličce. Podle mě se hodí k A, který nikdy nestojí nohama pevně na zemi, protože nikdy nevím kdo bude zítra a dívka v pozadí nejspíš představuje Rihanon, která je pro něj jistým způsobem nedosažitelná.



Tahle Anglická obálka má taky něco do sebe. I když na můj vkus moc oranžové, více se mi líbí tahle verze s modrým nápisem. Stejně jako originál vyjadřuje jistou nejistotu, která se každý den nachází v životě A


Další povedená obálka je určitě Španělská, která odkrývá několik tváří A a naznačuje, že o romantiku nebude nouze.


Postupně už se dostáváme k těm méně povedeným. Holandská obálka mi trochu připomíná obálku Chvíle před koncem, ale modelka se mi moc nelíbí, spíš mi to připomíná nějakou knížku, o tom co je po smrti, než o životě / neživotě bez vlastního těla.


I když se Francouzská obálka ke knize více hodí, tak se mi její zpracování moc nezamlouvá, no je prostě celá divná.


Netroufnu si říct "to nejlepší nakonec", ale čím déle se na Německou obálku dívám tím více se mi líbí. Svým způsobem je zajímavá, jednoduchá a dokážu si ji představit jako matný hardback bez přebalu ve své poličce, tak jak to mám ráda.


A která se vám líbí nejvíce? Vyměnili byste ji za naši originální nebo byste použili úplně jinou? 








6 komentářů:

  1. Česká obálka je rozhodně ze všech nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, popravdě nejprve mě zaujala obálka a až pak jsem si dodatečně přečetla, o čem to je, abych byla aspoň trochu v obraze :D

      Vymazat
  2. Nemůžu se rozhodnout mezi českou a německou, i když...no dobrá,, česká o malilinkatý kousilínek přeci jenom vede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ta Německá líbí, možná za pár desítek let až svou Němčinu vypiluju, tak bych si v ní mohla koupit i nějakou tu knížku, protože některé jejich obálky jsou moc pěkné :)

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí česká obálka. Ostatní taky nejsou špatné, ale není to ono :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně můj názor, možná časem přibude i nějaké další vydání, ale originální je prostě nejhezčí ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...